大胆妖猴

What A Wonderful World - Louis Armstrong

Flyinsky88:

What a Wonderful World ——Louis Armstrong

【歌词】
 
I see trees of green, red roses too
我看见青翠的树林,还有那红玫瑰。
I see them bloom for me and you
我看见它们开放,为你也为我。
And I think to myself what a wonderful world.
我心想,多么完美的世界啊。
 
I see skies of blue and clouds of white
我看见蔚蓝的天空,洁白的云朵;
The bright blessed day, the dark sacred night
圣光遍洒的白昼,暗色护佑的夜晚
And I think to myself what a wonderful world.
我心想,多么完美的世界啊
 
The colors of the rainbow so pretty in the sky
那彩虹的色彩,在天空中如此缤纷,
Are also on the faces of people going by
也在路人的脸庞上绽放。
I see friends shaking hands saying how do you do
我看见朋友们互相握手,说着“最近好吗?”
They're really saying I love you.
其实他们是在说“我爱你”。
 
I hear babies cry, I watch them grow
我听着宝贝们大哭,我看着他们成长。
They'll learn much more than I'll never know
他们会学到很多我永远不会懂得的东西。
And I think to myself what a wonderful world
我心想,多么完美的世界啊。
Yes I think to myself what a wonderful world.
是的,我在想,这是多么完美的世界啊。
                 

评论
热度(15)
不要关注我

关注的博客