大胆妖猴

Call Me Maybe - Carly Rae Jepsen

I threw a wish in the well

我在许愿池扔下了愿望

Don't ask me, I'll never tell

不要问我,我永远也不会告诉你

I looked to you as it fell

当它落下时我遇见了你

And now you're in my way

而现在你又出现在我面前

I trade my soul for a wish

我用我的灵魂换取一个愿望

Pennies and dimes for a kiss

用所有的金钱换一个吻

I wasn't looking for this

我要的不是这些

But now you're in my way

但是现在你出现在我的面前

Your stare was holding

你坚定地眼神

Ripped jeans, skin was showing

破旧的牛仔裤露出皮肤

Hot night, wind was blowing

炎热的夜晚,风吹着

Where you think you're going baby?

你认为你可以躲去哪里,宝贝?

Hey, I just met you, and this is crazy

嘿,我才刚见到你,这真是疯狂

But here's my number, so call me maybe

但这是我的电话号码,也许你可以打个电话给我?

It's hard to look right, at you baby

我很难跟你直视

But here's my number, so call me maybe

但这是我的电话号码,也许你可以打个电话给我?

Hey, I just met you, and this is crazy

嘿,我刚才见到你,这真是疯狂

But here's my number, so call me maybe

但这是我的电话号码,也许你可以打个电话给我?

And all the other boys, try to chase me

所有其他的男孩,都想要追求我

But here's my number, so call me maybe

但这是我的电话号码,也许你可以给我打个电话?

You took your time with the call

你过了很久才给我打电话

I took no time with the fall

可我很短时间就被你征服了

You gave me nothing at all, but still you're in my way

你什么也没给我,然而你仍然出现在我的面前

I beg and borrow and steal

我千方百计的去预想这是真的

At first sight and it's real

乍一看,这是真的

I didn't know I would feel it, but it's in my way

我不确定我的感觉,但是你出现在我的面前

Your stare was holding

你坚定地眼神

Ripped jeans, skin was showing

破旧的牛仔裤露出皮肤

Hot night, wind was blowing

炎热的夜晚 风吹着

Where you think you're going, baby?

你认为你可以躲去哪里,宝贝?

Hey, I just met you, and this is crazy

嘿,我才刚见到你,这真是疯狂的

But here's my number, so call me maybe

但这是我的电话号码,也许你可以打个电话给我?

It's hard to look right, at you baby

我很难跟你直视

But here's my number, so call me maybe

但这是我的电话号码,也许你可以打个电话给我?

Hey, I just met you, and this is crazy

嘿,我才刚见到你,这真是疯狂的

But here's my number, so call me maybe

但这是我的电话号码,也许你可以打个电话给我?

And all the other boys, try to chase me

所有其他的男孩,尝试追求我

But here's my number, so call me maybe

但这是我的电话号码,也许你可以打个电话给我?

Before you came into my life I missed you so bad

在你闯进我的生活之前,我是如此的想念你

I missed you so bad... I missed you so, so bad

我是如此的想念你,我是如此如此想念你

Before you came into my life I missed you so bad

在你闯进我的生活之前,我是如此的想念你

And you should know that... I missed you so, so bad

这你应该知道,我是如此如此想念你

It's hard to look right, at you baby

我很难见到你一次宝贝

But here's my number, so call me maybe

但这是我的电话号码,也许你可以打个电话给我?

Hey, I just met you, and this is crazy

嘿,我才刚见到你,这真是疯狂的

But here's my number, so call me maybe

但这是我的电话号码,也许你可以打个电话给我?

And all the other boys, try to chase me

所有其他的男孩,尝试去追求我

But here's my number, so call me maybe

但这是我的电话号码,也许你可以打个电话给我?

Before you came into my life I missed you so bad

在你闯进我的生活之前,我是如此的想念你

I missed you so bad... I missed you so, so bad

我是如此的想念你,我是如此如此想念你

Before you came into my life I missed you so bad

在你闯进我的生活之前,我是如此的想念你

And you should know that

这你应该知道

So call me maybe

也许你可以打个电话给我?

评论
热度(9)
不要关注我

关注的博客